Barnkläder, barnartiklar & leksaker - tips på fina kläder för barn, roliga och/eller pedagogiska leksaker, presenter, bra sajter för föräldrar och därmed också barn + några lekfulla länkar.

tisdag 18 maj 2010

Nova Star härliga lekkläder

När jag ser Nova Stars härliga kläder tänker jag på lek! Här har jag plockat ihop ett par sköna set just från Nova Star. För den som gillar rosa och för den som gillar grönt. Det finns andra fina färger och kläder från Nova Star att kombinera med, hos Hippokids som jag hämtat inspiration från. Den rosa Nova Star-hooden är så fin tillsammans med de blå byxorna och den gröna passar fint till de bruna byxorna. Eller tvärtom kanske. Alla kläderna kommer i allafall från Nova Star.

Visst är de mysiga, Nova Stars kläder! Jag vet att barnen älskar kläderna från Nova Star!

Etiketter: , , , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida